Ajas muutuvad nii sõnumid kui organisatsiooni visuaal ja seetõttu tuleb aeg-ajalt uuendada ka materjale. Sel korral vajas uuendust meie roll-up. Süda aga ei lubanud kohe esimese hooga uut toodet tellida ja selle asemel asusime uurima, kas saaksime vana raami peale uue teha. 

Jõudsime oma murega reklaamlahendusi pakkuva OÜ Stereo Meedia poole ja kohe esimese korraga olid nad nõus nn sisuvahetust pakkuma. Oluliselt soodsam ja keskkonnasõbralikum kui täiesti uue toote tegemine. Vana roll-up teele ja loetud päevade pärast uus roll-up käes.  

Aitäh, Stereo Meedia, et aitasite meil jälle keskkonnasõbralikumad olla.  

Fotodel: uus roll-up oma esimesel väliüritusel Ülemiste City Kogukonnapäeval, kus pakkusid silmailu ka meie koostööpartneri Sortaider sortimislahendused nii ettevõtetele kui kodutarbjatele.